SPIS TREŚCI
LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2030
Raport ESG 2024: Lepsza przyszłość – tworzymy ją razem!
LUDZIE
Wyniki Badania Zaangażowania Pracowników 2025: dziękujemy za rekordową frekwencję!
Od pasji do dyplomu piwowara
Razem warzymy smak sukcesu – wyjątkowa kampania na Dzień Piwa i Piwowara
Dobre nawyki, które zostają na cały rok
Poznaliśmy już finalistów, wyróżnionych i zwycięzcę nagrody Grand Prix Konkursu fotograficznego 2025!
Viva Engage – miejsce, które łączy całe KP!
KP w sieci – bądź na bieżąco z naszymi kanałami!
Siła naszych zachowań – od wartości do codziennego działania
PROFIT
Branża piwowarska pod lupą
© 2025 Kompania Piwowarska
SŁOWO OD IGORA
Wyzwania rynku podkreślają siłę naszego zespołu

Igor Tikhonov
Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej
Wrzesień to dobry moment, żeby spojrzeć wstecz i podsumować mijające letnie miesiące. Tegoroczny sezon okazał się wyjątkowo trudne dla całej branży piwnej – słaba pogoda znacząco wpłynęła na wyniki sprzedaży, a niestety lato to tylko część szerszego trendu. Od początku roku kategoria zanotowała znaczące spadki wolumenowe, a rok 2025 pod wieloma względami wypada słabiej niż okres pandemii czy czas wysokiej inflacji.
Mimo to zrealizowaliśmy kilka kluczowych wskaźników, a uzyskane przychody na hektolitr były zgodne z przyjętymi założeniami. Bardzo istotne jest więc, abyśmy w kolejnych miesiącach koncentrowali się na efektywności i jakości naszych działań.
Równie ważne są nasze aktywności skierowane do konsumentów i społeczności. W tym roku byliśmy obecni na licznych festiwalach, takich jak Audio River, Tauron, Pol’and’Rock czy OFF Festival, wprowadzając konsumentów w świat naszych marek i edukując w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji oraz segregacji opakowań. Widownia festiwalowa liczyła setki tysięcy osób, a bezpośrednio w nasze aktywności związane z odpowiedzialnością zaangażowaliśmy ponad 26 000 osób. To bardzo dobry wynik, który pokazuje ogromne zainteresowanie tą tematyką wśród naszych konsumentów. Takie inicjatywy pozwalają nam budować silniejszą więź z nimi, promować wartości, które są dla nas ważne i tworzyć więzi, które mają znaczenie.
Nie mogę też nie wspomnieć o wynikach tegorocznego Globalnego Badania Zaangażowania. Frekwencja była rekordowa, a otrzymane komentarze i sugestie dostarczają nam cennych wskazówek do usprawniania codziennej współpracy i dalszego rozwoju naszej organizacji.
Na koniec chciałbym podziękować wszystkim za ciężką pracę i determinację w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów. W okresie pełnym wyzwań pokazaliście, że potrafimy wspierać się nawzajem i skutecznie działać jako zespół.
Igor